Vážení vlastníci,
v bytových domoch, kde došlo k schváleniu aktuálnej Zmluvy o výkone správy (rok 2019-2020) s Bytovým družstvom Petržalka ste iste postrehli ustanovenie čl. 10 zmluvy, v ktorom sa pre vlastníkov otvára možnosť komunikovať so správcom výlučne elektronickou formou – e-mailom. Za týmto účelom má každý vlastník možnosť uzavrieť s Bytovým družstvom Petržalka individuálnu zmluvu o elektronickej komunikácii.
Predmetom zmluvy je:
- zasielanie všetkej dokumentácie týkajúcej sa správy bytu vo vlastníctve vlastníka na vlastníkom bytu určenú e-mailovú adresu
- správca sa zaväzuje prijať od vlastníka žiadosti zaslané prostredníctvom e-mailu tak, akoby tieto žiadosti predložil vlastník bytu písomne
- aktivácia služby (možnosť elektronickej komunikácie) bude zabezpečená do 5 pracovných dní od podpisu zmluvy vlastníkom
- možnosť zmluvu kedykoľvek elektronicky vypovedať bez uvedenia dôvodu s účinnosťou odo dňa doručenia výpovede a vrátiť sa k doručovaniu podľa zmluvy o výkone správy a zákona o vlastníctve bytov a nebytových priestorov
Uzavretie zmluvy o elektronickej komunikácii a služby, ktoré sú jej predmetom, sú bezplatné.
Text zmluvy máte možnosť vidieť TU
Zmluvu o elektronickej komunikácii uzavriete nasledovne:
- Vyplňte náš kontaktný formulár s požadovanými údajmi. Variabilný symbol (VS) nájdete na každom vyúčtovaní alebo predpise mesačných preddavkov.
- Odošlite formulár.
- Klientske centrum BD Petržalka, Vás bude v priebehu niekoľkých dní kontaktovať, aby ste sa dostavili k podpisu zmluvy v znení vyššie.
- Po podpise zmluvy dostanete jedno originálne vyhotovenie a o aktivácii služby budete informovaní e-mailom do piatich dní.
Bytové družstvo Petržalka