Od 1. 3. 2017 sme pre Vás otvorili Klientske centrum s podateľňou, ktoré sa nachádza na prízemí Bytového družstva Petržalka po ľavej strane vestibulu. Hlavnou myšlienkou tejto služby je byť nápomocný a efektívnejší pri vybavovaní každodennej návštevy vlastníkov, resp. verejnosti. Poskytujúce služby klientskeho centra:
-
vyhlásenie správcu o nedoplatku vlastníka/vlastníkov bytu,
-
potvrdenie o veku stavby,
-
potvrdenie pre štátne orgány ( úrad práce, MÚ, soc. poisťovňa, atď.),
-
evidencia a aktualizácia všetkých údajov v spravovaných bytoch, spoločných častiach a zariadeniach bytových domov, nebytových priestoroch – garáží,
-
zmena vlastníka bytu,
-
prevod členských práv a povinností,
-
zmena počtu bývajúcich, evidovaných osôb,
-
služby týkajúce sa predpisu mesačných preddavkov (PMP),
-
vyhotovovanie fotokópii dokladov (písomností),
-
prijímanie žiadostí na prenájom priestorov, na prevod družstevného bytu do osobného vlastníctva, o splátkový kalendár, o výmeny meračov energií, a iné,
-
poskytovanie informácií ohľadne ročného vyúčtovania nákladov za byt a nebytový priestor, PMP, prehľad o platbách vlastníka (nájomcu), prehľad tvorby a čerpania FPÚaO bytového domu, upomienky, pokus o zmier, informácia o meračoch tepla a vody – kontrola ich stavov, informácie ohľadne stavebných úprav v byte, informácia o poistení bytového domu, konzultácia pri spôsobenej škode-poistnej udalosti.
Kontakt
02/21 008 101 – Podateľňa
02/21 008 104 – Helena Tomašovičová
02/21 008 105 – Zuzana Žáková